من ☝️ باید در مسیر ظهور بهترین 👌 باشم...
رویایی زندگی نکنیم 🌈، آرمانی زندگی کنیم ... "ای کاش های رویایی" اینها دردی از انسان دوا نمی کند و بدتر آفت شخصیت انسان است ..

در خانواده 👪 ، من باید بسوی یوم الله ظهور حرکت کنم و دست همسر و فرزندانم را بگیرم و در این مسیر حرکت دهم ..

اگر من با خدا خالصانه مناجات کنم 🙏 اگر من ساعاتی ⏰و یا دقایقی ⌚️ را داشته باشم که با محبوب خودم مناجات کنم، خانواده 👪 می بینند و آنها هم اثر می گیرند ...

مقوله "اسوه" 😊بودن در اسلام: یعنی انسان به قدری زیبا ارزشها را رعایت بکند تا الگوی خوبی برای خانواده اش👪 و سپس برای دیگران👲👳👮👷💂 باشد ..
ما به یمن وجود امام زمان عج 🌷 روزی می خوریم 🍪 ولی یکبار ایشان سر ما منت نگذاشت. چرا ما سر اهل خانواده منت بگذاریم؟ ...

ما به یمن وجود امام زمان روزی 🍪 می خوریم ولی این همه خطا می کنیم و مولایمان چشم پوشی می کنند. چراماازخطاهای دیگران چشم پوشی نکنیم...

ما انسانها همه از دنیا می رویم. اگر می خواهید که نزد اهل خانواده شرمنده 😓 نباشید سعی کنید برای مهدوی تر شدن آنها محیطی را فراهم کنید ..

از هیچ شیعه ای به خصوص از اعضای خانواده 👪هیچ وقت کدورت به دل نگیرید ...شمااسوه مهرومحبت باشید..

هیچ وقت اشکالات همسرتان را نبینید همیشه خوبی های 😊 همسرتان مدنظرتان باشد.. .

به افزایش سواد مذهبی و سواد علمی خودتان☝️ و خانواده تان👪 کوشا باشید ...

انصاف نیست در محیط خانواده👪 عصبانیت😠 باشد. انصاف نیست که بداخلاقی باشد.که بچه هاهم ازشما الگوبرداری کنند...

به بچه ها محبت کنید 💏 ولی اختیارتان را دست بچه ها ندهید. بچه ها باید حرف شما را گوش بدهند ...

تقوائیات تمام اعضای خانواده 👪را خیلی مراقبت نمایید..

زن و شوهرها 💑! جانتان را فدای همدیگر کنید ... د ر
فضای "محبت" به یکدیگر زندگی نماید