👽سناریوی تکرار مجلس ششم
👽فتنه گران چه خوابی برای نظام دیده اند؟
👽ناگفته هایی از پروژه ی ۲۰۲۰ ( موج سوم فتنه)
🔒سال ۹۲ با روی کار آمدن دولت یازدهم ، افراطیون برانداز و فتنه گر که ناجوانمردانه پوشش اصلاح طلبی را برای اعمال ننگین خود انتخاب کرده اند ( اگر چه متأسفانه اصلاح طلبان نیز تا این لحظه به صورت شفاف به مرز بندی روشن با افراطیون نپرداخته و آنان را طرد نکرده و برائت نجسته اند) اقدام به توطئه ای بسیار خطرناک کردند.

👽در همان زمان ( تابستان ۹۲ ) پرده از توطئه ی کثیف و خطرناک فتنه گران برداشته و استراتژی آنان را برای بازگشت به صحنه حاکمیت و پیگیری طرح های براندازانه ی آنان به اطلاع مردم رساندم و در سال ۹۳ نیز در مقاله ی " آیا فتنه ای دیگر در راه است؟ " ابعاد دیگری از این استراتژی ۴ بعدی را به استحضار ملت رشید ایران رساندم:

👾یکی از ۴ استراتژی آنان برای تصرف مجلس دهم ( با الگوی مجلس برانداز ششم) استراتژی ۳ مرحله ای " حمله به احمدی نژاد" بود که فهرست وار و مجدداً مراحل آن را یاد آوری می کنم:

🐍۱ - مرحله ی اول حمله به احمدی نژاد ، با هدف ترسیم چهره ای کریه و منفور و به عنوان فاسد ترین چهره ی تاریخ ایران و زدن عقبه ی اجتماعی وی و تغییر دیدگاه مردم بطور کامل نسبت به وی.

در این خصوص در یکی از جلسات درون تشکیلاتی فتنه گران ، یکی از آنان می گوید بدانید احمدی نژاد هرگز هدف ما نیست ولی احمدی نژاد بهانه ی خوبی است و طناب خوبی است برای دار زدن اصولگرایان ، ما می توانیم با ایجاد موج نفرت علیه احمدی نژاد و منسوب کردن وی به اصولگرایان زمینه را برای حذف کامل اصولگرایان از صحنه ی نطام آماده کنیم به گونه ای که در انتخابات مجلس بعدی (مجلس دهم) ، اصول گرایان با عدم اقبال و استقبال مردم ، بطور کامل سنگر مجلس را از دست بدهند و اگر موفق به این کار شویم قطعاً ریاست جمهوری بعدی (سال ۹۶ ) هم به دست ما خواهد افتاد و به این ترتیب هم از دست اصولگرایان راحت می شویم و هم از دست دکتر روحانی راحت خواهیم شد.!!

🐍۲ - جایگزینی کلمه ی اصولگرایی به جای احمدی نژاد به طوری که تمام هر آنچه تا پیش از این به احمدی نژاد نسبت داده می شد در مرحله ی دوم به اصولگرایان نسبت داده شود و در این مرحله از اصول گرایان چهره ای فاسد و منفور در اذهان مردم ایجاد نمایند.

ناگفته پیداست که موفقیت در این مرحله علاوه بر تخریب باورهای مردم نسبت به اصولگرایان ، به همان میزان گذشته ننگین و سراسر آلوده به انواع مفاسد اقتصادی و اخلاقی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی دوران سیاه خاتمی را تطهیر کرده و میدان را برای بازگشت فتنه گران به سپهر سیاست آماده می کند.

🐍۳ - مرحله سوم شامل تصرف کامل مجلس دهم توسط عناصر رادیکال و ّپیگیری طرح های روی زمین مانده ی مجلس ششم که ّدر رأس همه ی آنها ، ایجاد زمینه ی رفراندم و حذف ولایت فقیه از قانون اساسی و ایجاد جمهوری منهای ولایت و منطبق با مدل های غربی است.

 بهره برداری سیاسی از توافق نامه ی هسته ای با سناریوی " دو قدم به پش ، یک قدم به عقب" نیز به عنوان مکمل این پروژه ی ۳ مرحله ای مطرح است . هم چنان که ملاحظه می شود در بحث توافق نامه ی هسته ای با سناریوی مذکور ، عملاً از خطوط قرمز نظام عبور کرده و حتی ناجوانمردانه در مورد تعطیلی ۸ ساله ی صنعت موشکی کشور نیز به طرف های غربی تعهد داده شده است ، در حالی که در تمام مراحل گذشته با قاطعیت تمام از عدم ورود به حوزه ی صنایع نظامی بویژه صنایع موشکی صحبت می کردند ولی یکباره می بینیم که کشور را در مقابل عمل انجام شده قرار داده و با تصویب قطعنامه ی شورای امنیت سازمان ملل متحد ، عملاً تایید یا عدم تأیید شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی به یک عمل بیهوده و فرمایشی و بی تأثیر تبدیل خواهد شد.

مشروح این پروژه ی بسیار خطرناک ، در مقاله ای مفصل ( ۶۰ صفحه ای) با عنوان " موج سوم فتنه" شرح داده شده که طی روزهای آینده منتشر خواهد شد که بلافاصله به محض انتشار اطلاع رسانی خواهد شد

دوستان به محض دریافت مقاله ، آن را به شکل گسترده پخش و منتشر نموده و قدمی در راستای خنثی سازی این توطئه ی خطرناک بردارند.